I dag og fredag er go’energis kundeserviceteam på kursus. Derfor kan du desværre ikke komme i kontakt med go'energi de to dage. Kundeserviceteamet er tilbage igen på mandag kl. 7.30. Tak for din forståelse.
De to forskellige elprodukter er kombinationsprodukter, hvor abonnementet til din/dine ferienbolig(er) er gratis, hvis du har din p... Til go'energi betaler du kun et tillæg til spotprisen + et abonnement for din privatbolig... Det gør vi, fordi vi mener, at du i det lange løb får en bedre pris på din el
Hvis ikke vi kender din nye adresse, vil sagsbehandlingen af din flytteopgørelse blive betydeligt længere... Bør jeg beholde PBS-aftalen efter fraflytning? Ja, hvis du beholder din PBS-aftale, kan vi sende dig din slutopgørelse og et eventuelt... Men du kan sagtens overføre din elaftale til din nye bolig
Det gør v... Vi opkræver kun et rykkergebyr, hvis du glemmer at betale din regning... Hvordan påvirker skift af elselskab min strømforsyning? Et skifte af elselskab vil ikke påvirke din elforsyning... Hvad sker der med mit nuværende abonnement? Vi sørger for at opsige din aftale hos din nuværende leverandør
Få et ekstra ladekabel til din ladeboks
Få et ekstra ladekabel til din ladeboks
Få et ekstra ladekabel til din ladeboks
Det er en brugervenlig platform, der giver dig fuld kontrol over opladningen af din elbil... Ved at forbinde din ladestander til Monta kan du udnytte platformens mange avancerede funktioner. Dette inkluderer smart opladning, overblik over dit energiforbrug og nem adgang til offentlig opladning, hvilket
Valg af abonnement Hos go'energi tilbyder vi to forskellige abonnementer til din ladeboks... Dette er især vigtigt, hvis... En serviceaftale sørger for, at din ladeboks altid er opdateret... Du er sikret, at din ladeboks altid er funktionsdygtig, hvilket er essentielt for en problemfri hverdag med din elbil
moms i elafgift at bruge strøm i Danmark – en helt anden pris end de 90 øre pr
Hos go'energi er vi ikke bare en elleverandør , vi er din faste partner gennem hele flytteproces... Hvis du ønsker go'energi som din el-leverandør på din nye adresse, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice ... Du vil typisk blive tilbudt at flytte din eksisterende aftale med til din nye bopæl
Valg af abonnement Hos go'energi tilbyder vi flere forskellige abonnementer til din ladeboks... Valg af installation Hos go'energi skal du selv stå for at vælge en lokal installatør til din ladeboks
Det gør v... Vi opkræver kun et rykkergebyr, hvis du glemmer at betale din regning... Hvordan påvirker skift af elselskab min strømforsyning? Et skifte af elselskab vil ikke påvirke din elforsyning... Hvad sker der med mit nuværende abonnement? Vi sørger for at opsige din aftale hos din nuværende leverandør
Her er et eksempel på, hvordan din udbetaling pr... Har du kun go'energi som din produktionselleverandør, afregnes din overskudsproduktion måned for måned... Fordele ved at vælge go'energi som din produktionsaftale-partner Når du vælger go'energi t... Sammen kan vi gøre en forskel for miljøet og din økonomi
Er du berettiget til afgiftsrefusion, kan vi også indberette dit strømforbrug og tilbagebetale din afgift helt automatisk... Vi tilmelder dig supportaftalen og sørger for alt papirarbejdet Du vil modtage en beskæftigelse på din e-mail... Er du berettiget til afgiftsrefusion, sørger vi for at indberette d
87 11 34 00 Nyheder Kontakt os Gebyrer hos go'energi Hos go'energi har vi ingen skjulte gebyrer for dig som kunde. Vi tager f.eks. ikke gebyrer for betaling via Betalingsservice. Ved rykkerskrivelser og lignende følger vi anbefalingerne fra Green Power Denmark. I tabellen herunder kan du se,…
Fortryder du din opsigelse kan en genoptagelse af pristillægget tidligst ske tre måneder ef... Du undgår regninger fra Energinet, i perioder med høje spotpriser, for din netto-overskudsproduktion... Hvad er pristillæg? Pristillægget er en garanteret pris, som du modtager for din netto-overskudsproduktion