Det er desværre ikke muligt at logge ind på Selvbetjening i øjeblikket. Vi arbejder på at løse problemet.

Jeg flytter ind i en ny bolig

Når du flytter ind i en ny bolig, skal du sørge for at lave en aftale med den elleverandør, du gerne vil benytte dig af.

Udfyld nedenstående formular for at få en go'energi-elaftale i din nye bolig.

Du modtager efterfølgende en mail med en kopi af din bestilling, hvor du kan se, hvilke oplysninger du har givet os. Herefter modtager du en mail fra post@go-energi med et sagsnummer, som du meget gerne må benytte, hvis du kontakter os i forbindelse med din flytning.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Spørgsmål & svar om tilflytning

Hvorfor bør jeg oplyse min nye adresse?

Det er nødvendigt for os at kende din nye adresse, så vi både kan registrere din indflytning og eventuelt medflytte elaftalen fra din tidligere bolig.

Hvordan undgår jeg dobbeltmelding af flytning?

Vær opmærksom på, at der kan ske en dobbeltmelding af flytning i både lejeboliger og andelsboliger, hvor der er tilknyttet en vicevært. Husk derfor at aftale med din vicevært, hvem der melder flytning.

Hvordan laver jeg en elaftale med go'energi?

Hvis du ønsker go'energi som din elleverandør, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du finder vores kontaktoplysninger her. Du kan også læse mere om vores elprodukter og bestille dem her.

Kan jeg ændre faktureringsadresse?

Ja. Hvis du ønsker en anden fakturaadresse, så kontakt vores kundeservice.

Hvad bør jeg oplyse om som sommerhusejer?

Vi vil gerne sikre os, at du modtager din elregning. Hvis du er sommerhusejer, bør du derfor huske at informere os om faktureringsadressen. Vi sender herefter sommerhusets elregning til den oplyste adresse.

Har du elvarme i sommerhuset, så husk at meddele det til os, så du kan få reduceret elafgift for det forbrug, du har der overstiger 4.000 kWh/år. Vi skal bruge en kopi af din BBR-meddelelse, hvoraf det skal fremgå, at huset er opvarmet ved hjælp af elektricitet.

Jeg er lige flyttet ind og har meldt flytning - hvad gør jeg?

Ud fra en aflæsning af elmåleren estimerer vi dit årlige elforbrug. Du bør kontrollere acontoforbruget og kontakte os, hvis dit faktiske elforbrug er højere eller lavere end dit anslåede forbrug. På den måde kan vi sammen sikre, at du modtager en regning, der hverken er for stor eller for lille.

Jeg ønsker at blive tilmeldt til Betalingsservice på min nye adresse. Hvordan gør jeg?

Hvis du ønsker, at din regning bliver betalt via Betalingsservice, kan du kontakte vores kundeservice. Alternativt kan du selv melde din aftale til Betalingsservice, når du har modtaget den første regning. Vær opmærksom på, at den første regning som udgangspunkt bliver sendt til e-Boks.

Hvorfor skal jeg oplyse mit CPR-nummer?

Dit CPR-nummer er afgørende for, at vi som elleverandør kan kommunikere med elmarkedets fælles database over alle elkunder i Danmark. Når vi har dit CPR-nummer, kan vi desuden sende dine regninger til e-Boks samt udbetale et eventuelt tilgodehavende via din Nemkonto.

Herudover bliver det mere trygt for dig at være elkunde, fordi registreringen af dit CPR-nummer blandt andet forhindrer, at andre kan tilmelde dig hos en ny elleverandør uden din accept.

Flytter du ind i et hus med solceller?

Solceller på tagryg
Medarbejder i kundeservice hos go'energi

Har du spørgsmål til flytning?

Hos go’energi sidder vi klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål omkring flytning og elaftale.

Du kan få fat på os på 87 11 34 00 eller post@go-energi.dk.

Du kan også komme forbi et af vores tre kontorer, hvor vi også står klar til at hjælpe dig.