Falske SMS'er

En del af vores kunder har modtaget falske SMS'er, hvor det fremgår at der er en skyldig saldo. go'energi er ikke afsender af disse SMS'er. Vi anbefaler, at I sletter SMS'en.

Jeg flytter ud af min bolig

Når du flytter fra din bolig, er det vigtigt, at du husker at melde fraflytning. Hvis du ikke gør det, står du højest sandsynlig stadig på elkontrakten i vores system, og det er derfor dig, der hæfter for det forbrug, der er i boligen.

Meld flytning til go’energi hurtigst muligt – og senest 14 dage før, så flytningen bliver registreret i god tid.

Hvis du ønsker fortsat ønsker at få strøm gennem go’energi, så kan du melde tilflytning her.

Du melder flytning ved at udfylde nedenstående formular.

Når du har afsendt formularen, modtager du efterfølgende en mail med en kopi af din bestilling, hvor du kan se, hvilke oplysninger du har givet os. Herefter modtager du en mail fra post@go-energi med et sagsnummer, som du meget gerne må benytte, hvis du kontakter os i forbindelse med din flytning.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Spørgsmål & svar om fraflytning

Hvornår modtager jeg en slutopgørelse?

Du kan forvente at modtage en slutopgørelse fra os senest fire uger efter udflytningsdatoen. Skulle du mod forventning ikke have modtaget slutopgørelsen efter senest fire uger, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Find vores kontaktoplysninger her.

Flytter min elaftale automatisk med ved flytning?

Ja, din elaftale flytter som udgangspunkt automatisk med, uanset hvor i landet du flytter hen. Er der en eksisterende elaftale på din nye adresse, skal du huske at kontakte kundeservice.

Hvorfor bør jeg oplyse udlejers navn?

Det er vigtigt, at du informerer os om navnet på din udlejer, så vi ved, hvem vi skal kontakte for at få oplyst, hvem der flytter ind i boligen og skal registreres som ny elforbruger på adressen.

Hvorfor skal jeg oplyse min nye adresse?

Vi har brug for at registrere din nye adresse, så vi kan sende dig en flytteopgørelse hurtigst muligt. Hvis ikke vi kender din nye adresse, vil sagsbehandlingen af din flytteopgørelse blive betydeligt længere.

Skal jeg lave en slutaflæsning?

Da alle målere er fjernaflæste, modtager vi automatisk målerstanden på fraflytningstidspunktet. Det er derfor ikke længere nødvendigt med en slutaflæsning.

Bør jeg beholde PBS-aftalen efter fraflytning?

Ja, hvis du beholder din PBS-aftale, kan vi sende dig din slutopgørelse og et eventuelt tilgodehavende.

Hvis du ikke er tilmeldt Betalingsservice, får du et eventuelt tilgodehavende udbetalt via NemKonto. I den forbindelse skal vi bruge dit CPR-nummer for at kunne gennemføre udbetalingen.

Kan jeg melde flytning tilbage i tiden?

Det er ikke længere muligt at melde flytning tilbage i tiden, fordi alle til- og fraflytninger i Danmark - som følge af regler på elmarkedet - skal indberettes centralt til en database, der er styret af Energinet.dk. Du er derfor forpligtet til at betale for elforbruget, indtil du melder flytning.

Hvorfor bør jeg oplyse om udflytningsdatoen?

Vi har brug for udflytningsdatoen for at kunne lave en korrekt flytteopgørelse. Når du melder flytning til os, laver vi nemlig en slutopgørelse. Udflytningsdatoen er den dag, hvor du overdrager nøglerne.

Hvordan undgår jeg dobbeltmelding af flytning?

Vær opmærksom på, at der kan ske en dobbeltmelding af flytning i både lejeboliger og andelsboliger, hvor der er tilknyttet en vicevært. Husk derfor at aftale med din vicevært, hvem der melder flytning.

Skal din elaftale flytte med?

Ved du, hvad der skal ske med din elaftale, når du flytter?

En elaftale er personlig og følger ikke med boligen. Men du kan sagtens overføre din elaftale til din nye bolig.

Selvom du overflytter din elaftale, skal du stadig huske at få den nye beboer skrevet på installation i den bolig, du fraflytter.

Bil Med Flytteting
Medarbejder i kundeservice hos go'energi

Har du spørgsmål til flytning?

Hos go’energi sidder vi klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål omkring flytning og elaftale.

Du kan få fat på os på 87 11 34 00 eller post@go-energi.dk.

Du kan også komme forbi et af vores tre kontorer, hvor vi også står klar til at hjælpe dig.