Du kan desværre stadig opleve, at forbrugs- og produktionsdata fra din elmåler kan være forsinket i flere dage eller at der mangler data for enkelte dage.
Årsagen er en ekstraordinær belastning af det system, som indeholder forbrugs- og produktionsdata fra alle danske elmålere.
Hos go’energi er vores vigtigste opgave at give dig som kunde en god kundeservice.
Du kan både få fat i os pr. telefon, via mail og på et af vores tre fysiske kontorer. Vi er dit lokale valg af elselskab.
Og hos os er du garanteret at være kunde hos et ordentligt og troværdigt selskab.
go’energi er dit lokale valg af elselskab.
Vi har tre fysiske kontorer i Vestdanmark. Det er nemlig vigtigt for os, at vi er til stede i det lokale liv.
På kortet til venstre kan du se vores præcise adresser.
Vi glæder os til at hjælpe dig.
Hos go’energi sidder vi klar til at hjælpe dig. Har du spørgsmål til din elregning, dit elprodukt, vores ladebokse eller noget helt fjerde, er vi kun et telefonopkald væk.
Ring til vores kundeservice på 87 11 34 00 eller skriv en mail til post@go-energi.dk.
Vil du tale med os ansigt til ansigt, kan du også besøge os på et af vores tre kontorer.