Falske SMS'er
En del af vores kunder har modtaget falske SMS'er, hvor det fremgår at der er en skyldig saldo. go'energi er ikke afsender af disse SMS'er. Vi anbefaler, at I sletter SMS'en.
Hos go'energi har vi ingen skjulte gebyrer for dig som kunde. Vi tager f.eks. ikke gebyrer for betaling via Betalingsservice. Ved rykkerskrivelser og lignende følger vi anbefalingerne fra Green Power Denmark.
I tabellen herunder kan du se, hvilke gebyrer go'energi tager.
Gebyrerne er gældende fra 1. juli 2018. Alle gebyrer er inkl. moms.
Satserne for gebyrerne gælder for såvel private som erhvervskunder.
Regning | |
Papirregning | 0 kr. |
Kopi af regning | 0 kr. |
Betaling med indbetalingskort | 0 kr. |
Betaling via Betalingsservice | 0 kr. |
Betalingsaftale | 100 kr. |
Rykker 1 | 100 kr. |
Rykker 2 | 100 kr. |
Renter ved for sen betaling | Morarenter efter gældende lovgivning |
Øvrige gebyrer |
|
Opsigelse før udløb af bindingsperiode |
0 kr. |
Flytning |
0 kr. |
Flytning, hvis ikke anmeldt |
0 kr. |
Slutopgørelse og opsigelse |
0 kr. |
RKI-gebyr |
350 kr. |
Udover ovenstående gebyrer kan der forekomme gebyrer fra dit netselskab på regninger fra go'energi.
go'energi står nemlig for at opkræve gebyrer på vegne af dit netselskab. Det kan fx være viderefakturering af gebyr for lukning eller genåbning af strøm.
Find dit netselskab her og se deres gebyrer.
Hos go’energi sidder vi klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål til betingelser, gebyrer eller lignende.
Ring til vores kundeservice på telefon 87 11 34 00.
Du kan også skrive til os på post@go-energi.dk – eller komme ind på ét af vores kontorer, hvis du gerne vil møde os ansigt til ansigt.