Undgå aconto - betal efter faktisk forbrug

Vil du gerne betale for dit forbrug, efter du har brugt strømmen? Så skal du vælge et af vores to produkter med månedsafregning efter faktisk forbrug.

Månedsafregning


Hos go’energi har vi kun variabel pris

Vi tilbyder dig som kunde variabel pris. Det gør vi, fordi vi mener, at du i det lange løb får en bedre pris på din el.

Variabel pris, som vi også kalder flexafregning, betyder, at du ikke betaler en fast pris pr. kWh, men at du betaler den pris, strømmen koster, når netop du bruger den. Derfor skal vi heller ikke have dækket en risikopræmie ind.

Kort og godt får du altså strømmen til den pris, den koster. Så enkelt er det.

Hvad er spotpris?

Spotprisen er den pris, strømmen bliver fastsat til på den nordiske elbørs, der hedder Nord Pool.

Elprisen fastsættes efter udbud og efterspørgsel og varierer fra time til time.

Som kunde hos go’energi betaler du ikke en risikopræmie, men blot for den reelle spotpris + et tillæg pr. kWh strøm, du bruger. Dertil kommer tariffer, afgifter og moms.

Da spotprisen varierer – og nogle gange meget – kan det godt betale sig, at dit forbrug ligger der, hvor det er billigst. Det kan det, fordi du bliver flexafregnet hos go’energi.

Vi er dit sikre valg af elselskab

Hos go’energi vægter vi tilgængelighed højt. Vi har kontorer i Vestdanmark, hvis man gerne vil møde os ansigt til ansigt - og vi er lette af få kontakt med både via telefonen eller mail.

Bor du ikke i vores lokalområde, er du mere end velkommen som kunde hos os. Vi kan nemlig levere el i hele Danmark.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Vi glæder os til at hjælpe dig.

Medarbejdere hos go'energi

Spørgsmål og svar om skifte af elselskab

Er der gebyrer for at skifte elselskab?

Nej det koster ikke noget at skifte til go’energi. Vi har ingen gebyrer hverken oprettelsesgebyrer eller betalingsgebyrer. Vi opkræver kun et rykkergebyr, hvis du glemmer at betale din regning.

Hvor lang tid tager det at skifte elselskab?

Det tager normalt ca. 7 dage at skifte til go’energi. Har du brug for at det skal gå hurtigere, så ring til os på 87 11 34 00, så vil vi gøre hvad vi kan for at hjælpe dig. Det kan dog tidligst ske med 2 dages varsel.

Hvordan påvirker skift af elselskab min strømforsyning?

Et skifte af elselskab vil ikke påvirke din elforsyning. Det eneste du vil opleve, er at du får en slutopgørelse fra dit tidligere selskab og en kontrakt fra go’energi og en opkrævning.

Hvilken kontrakt skal jeg vælge?

Hos go’energi tilbyder vi kun en variabel pris. Det er vores erfaring, at det er den billigste løsning i det lange løb. Du kan vælge mellem vores kvartalsprodukt og vores månedsprodukt. Ved vores kvartalsprodukt betaler du 4 gange om året, og du vil modtage en acontoopkrævning samt en opgørelse for tidligere periode. Ved vores månedsprodukter betaler du for dit faktiske forbrug 12 gange om året. Du kan læse mere om vores produkter her

Har I et introtilbud?

Nej, hos go’energi er det ikke muligt at få et introtilbud. Vi giver alle vores kunder samme lave pris uanset hvor længe, man har været kunde.

Er jeg bundet af min elaftale?

Nej. Hos go’energi har vi ingen binding, så skulle du mod forventning ikke være tilfreds, kan du altid skifte igen. Du kan dog være bundet hos dit tidligere elselskab, særligt hvis du har været kunde i mindre end 6 måneder.

Hvad sker der med mit nuværende abonnement?

Vi sørger for at opsige din aftale hos din nuværende leverandør. Du kan dog altid sende en mail til det selskab med beskeden om at du flytter elleverandør. Vær dog opmærksom på, at tillægsydelser som spareaftaler eller serviceabonnement til ladeboks ikke nødvendigvis bliver opsagt sammen med din elaftale. Det skal du selv sørge for.

Er der forskel på kvaliteten af strømmen?

Strømmen er den samme. Det er dit lokale netselskab der leverer strømmen til dig, uanset hvilket elselskab du har.

Hvordan kan jeg klage, hvis jeg ikke er tilfreds?

Hvis du ikke er tilfreds med at være kunde hos go’energi, er du fri til at vælge et andet selskab. Hos go’energi har vi ingen binding. Ønsker du at klage over dit elselskab kan du kontakte Ankenævnet på Energiområde på www.energianke.dk

Kundeservicemedarbejder hos go'energi

Har du brug for hjælp?

Hvis du har nogle spørgsmål til vores elprodukter, så er du meget velkommen til at kontakte os.

Du kan ringe til os på 87 11 34 00 eller sende os en mail på post@go-energi.dk.

Hvis du gerne vil møde os ansigt til ansigt, står vi klar til at møde dig på et af vores tre fysiske kontorer.