87 11 34 00
0

 

I dag og fredag er go’energis kundeserviceteam på kursus. Derfor kan du desværre ikke komme i kontakt med go'energi de to dage. Kundeserviceteamet er tilbage igen på mandag kl. 7.30. Tak for din forståelse.

 

Søg på go-energi.dk

Månedsafregning
  1. Forside
  2. /
  3. Elprodukter
  4. /
  5. Til sommerhuse
  6. /
  7. Månedsafregning

De to forskellige elprodukter er kombinationsprodukter, hvor abonnementet til din/dine ferienbolig(er) er gratis, hvis du har din p... Til go'energi betaler du kun et tillæg til spotprisen + et abonnement for din privatbolig... Det gør vi, fordi vi mener, at du i det lange løb får en bedre pris på din el

Elvarme - sådan afregnes du
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Din regning
  6. /
  7. Forstå din regning
  8. /
  9. Elvarme - sådan afregnes du

go'erhverv energi
  1. Forside
  2. /
  3. Elprodukter
  4. /
  5. Til erhverv
  6. /
  7. Månedsafregning
  8. /
  9. go'erhverv energi

Jeg flytter ud
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Meld flytning
  6. /
  7. Jeg flytter ud

Hvis ikke vi kender din nye adresse, vil sagsbehandlingen af din flytteopgørelse blive betydeligt længere... Bør jeg beholde PBS-aftalen efter fraflytning? Ja, hvis du beholder din PBS-aftale, kan vi sende dig din slutopgørelse og et eventuelt... Men du kan sagtens overføre din elaftale til din nye bolig

Månedsafregning
  1. Forside
  2. /
  3. Elprodukter
  4. /
  5. Til private
  6. /
  7. Månedsafregning

Det gør v... Vi opkræver kun et rykkergebyr, hvis du glemmer at betale din regning... Hvordan påvirker skift af elselskab min strømforsyning? Et skifte af elselskab vil ikke påvirke din elforsyning... Hvad sker der med mit nuværende abonnement? Vi sørger for at opsige din aftale hos din nuværende leverandør

Ladekabel, 7 m. Type 2
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Tilbehør ladeboks
  6. /
  7. Ladekabel, 7 m. Type 2

 Få et ekstra ladekabel til din ladeboks

Ladekabel, 5 m. Type 2
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Tilbehør ladeboks
  6. /
  7. Ladekabel, 5 m. Type 2

 Få et ekstra ladekabel til din ladeboks

Ladekabel, 10 m. Type 2
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Tilbehør ladeboks
  6. /
  7. Ladekabel, 10 m. Type 2

 Få et ekstra ladekabel til din ladeboks

Installation
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Til sommerhuse
  6. /
  7. Installation

Varmechecken - kan jeg få det?
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Nyheder
  6. /
  7. Varmechecken - kan jeg få det?

Produktionselleverandør
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Forstå dit elforbrug
  6. /
  7. Produktionselleverandør

Intelligent opladning
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Til private
  6. /
  7. Intelligent opladning

Det er en brugervenlig platform, der giver dig fuld kontrol over opladningen af din elbil... Ved at forbinde din ladestander til Monta kan du udnytte platformens mange avancerede funktioner. Dette inkluderer smart opladning, overblik over dit energiforbrug og nem adgang til offentlig opladning, hvilket

go'energi får nyt afregningssystem
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Nyheder
  6. /
  7. go'energi får nyt afregningssystem

Abonnementer
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Til private
  6. /
  7. Abonnementer

Valg af abonnement Hos go'energi tilbyder vi to forskellige abonnementer til din ladeboks... Dette er især vigtigt, hvis... En serviceaftale sørger for, at din ladeboks altid er opdateret... Du er sikret, at din ladeboks altid er funktionsdygtig, hvilket er essentielt for en problemfri hverdag med din elbil

Nyt udspil fra regeringen: vil sænke afgiften markant
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Nyheder
  6. /
  7. Nyt udspil fra regeringen: vil sænke afgiften markant

moms i elafgift at bruge strøm i Danmark – en helt anden pris end de 90 øre pr

Meld flytning
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Meld flytning

Hos go'energi er vi ikke bare en elleverandør , vi er din faste partner gennem hele flytteproces... Hvis du ønsker go'energi som din el-leverandør på din nye adresse, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice ... Du vil typisk blive tilbudt at flytte din eksisterende aftale med til din nye bopæl

go’bil support
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Til private
  6. /
  7. Abonnementer
  8. /
  9. go’bil support

Valg af abonnement Hos go'energi tilbyder vi flere forskellige abonnementer til din ladeboks... Valg af installation Hos go'energi skal du selv stå for at vælge en lokal installatør til din ladeboks

Nettariffer til 0 kr. i hele december hos RAH Net
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Nyheder
  6. /
  7. Nettariffer til 0 kr. i hele december hos RAH Net

Til private
  1. Forside
  2. /
  3. Elprodukter
  4. /
  5. Til private

Det gør v... Vi opkræver kun et rykkergebyr, hvis du glemmer at betale din regning... Hvordan påvirker skift af elselskab min strømforsyning? Et skifte af elselskab vil ikke påvirke din elforsyning... Hvad sker der med mit nuværende abonnement? Vi sørger for at opsige din aftale hos din nuværende leverandør

Prisgrafen er blevet opdateret
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Nyheder
  6. /
  7. Prisgrafen er blevet opdateret

Til ejere af VE-anlæg
  1. Forside
  2. /
  3. Elprodukter
  4. /
  5. Til ejere af VE-anlæg

Her er et eksempel på, hvordan din udbetaling pr... Har du kun go'energi som din produktionselleverandør, afregnes din overskudsproduktion måned for måned... Fordele ved at vælge go'energi som din produktionsaftale-partner Når du vælger go'energi t... Sammen kan vi gøre en forskel for miljøet og din økonomi

Ladebokse
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse

Supportaftale til Ladeboks
  1. Forside
  2. /
  3. Ladebokse
  4. /
  5. Til private
  6. /
  7. Abonnementer
  8. /
  9. Supportaftale til Ladeboks

Er du berettiget til afgiftsrefusion, kan vi også indberette dit strømforbrug og tilbagebetale din afgift helt automatisk... Vi tilmelder dig supportaftalen og sørger for alt papirarbejdet Du vil modtage en beskæftigelse på din e-mail... Er du berettiget til afgiftsrefusion, sørger vi for at indberette d

Gebyrer
  1. Forside
  2. /
  3. Om go'energi
  4. /
  5. Det med småt
  6. /
  7. Gebyrer

87 11 34 00 Nyheder Kontakt os Gebyrer hos go'energi Hos go'energi har vi ingen skjulte gebyrer for dig som kunde. Vi tager f.eks. ikke gebyrer for betaling via Betalingsservice. Ved rykkerskrivelser og lignende følger vi anbefalingerne fra Green Power Denmark. I tabellen herunder kan du se,…

Aftagepligt
  1. Forside
  2. /
  3. Kundeservice
  4. /
  5. Forstå dit elforbrug
  6. /
  7. Solceller
  8. /
  9. Aftagepligt

Fortryder du din opsigelse kan en genoptagelse af pristillægget tidligst ske tre måneder ef... Du undgår regninger fra Energinet, i perioder med høje spotpriser, for din netto-overskudsproduktion... Hvad er pristillæg? Pristillægget er en garanteret pris, som du modtager for din netto-overskudsproduktion