Selvom du ikke har købt din ladeboks hos os, kan du stadigvæk få glæde af alle de goder, der følger med et serviceabonnement fra go'energi.
go'energi tilbyder tryghed og support i særklasse fra en kompetent dansk kundeservice, der er tilgængelig 24/7. Vi sørger for, at din ladeboks altid fungerer optimalt - og vi står klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller brug for vejledning.
Er du berettiget til afgiftsrefusion, kan vi også indberette dit strømforbrug og tilbagebetale din afgift helt automatisk.
Supportaftalen fra go'energi til din ladeboks betyder:
Supportaftalen kræver, at du ejer en af ladeboksene nævnt nedenunder. Ønsker du automatisk afgiftsrefusion kræver det, at du er berettiget til afgiftsrefusion, og at du er elkunde hos go'energi.
Du kontakter os – og vi tjekker, om din ladeboks er kompatibel
Vores kundeservice sikrer, at din ladeboks får den aftale, den fortjener.
Du vil modtage en beskæftigelse på din e-mail.
Aftalen er klar og du skal ikke gøre mere!
Når du vælger et support-abonnement hos os, får du tryghed og support i særklasse.
Du er sikret hjælp, skulle der opstå problemer - vi sørger for, at din ladeboks altid fungerer optimalt, og vi står klar til at vejlede dig, hvis du har spørgsmål.
Er du berettiget til afgiftsrefusion, sørger vi for at indberette dit strømforbrug og tilbagebetale din afgift - helt automatisk.
Se de to abonnementer herunder:
go'bil plus | go'bil support | |
Abonnementpris pr. måned: | Kr. 69,- | Kr. 40,- |
Afgiftsrefusion | ✔️ | |
Support | ✔️ | ✔️ |
Service | ✔️ | ✔️ |
Smart Charge | ✔️ | ✔️ |
Hos go’energi sidder vi klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål til ladeløsninger, gerne vil i gang med at køre elbil eller er klar til at bestille en ladeboks.
Ring til vores kundeservice på telefon 87 11 34 00.
Du kan også skrive til os på post@go-energi.dk – eller komme ind på ét af vores kontorer, hvis du gerne vil møde os ansigt til ansigt.