Ifølge TV2 dumper en tredjedel af alle danske elselskaber i en test foretaget af nationalt forbrugerråd.
Hos go'energi synes vi, det er et rigtig ærgerligt resultat, og selvfølgelig skaber et testresultat som dette et uheldigt ry for branchen.
Derfor arbejder vi hver dag for at skabe gennemsigtighed i en branche, der nogle gange godt kan virke forvirrende og ugennemskuelig.
Hos go'energi vil vi gerne have, at andre bedømmer os. På den måde kan vi få indblik i, hvor vi har behov for at forbedre os.
Derfor deltager vi i forskellige tests:
EPSI laver test, der måler kundetilfredsheden og graden af tillid i energibranchen. go'energi har været med i mållngen i 2023 og 2024 - begge år med en andenplads som resultat. Læs seneste branchestudie her.
Strømligning er en hjemmeside, der sammenligner elselskaber og deres abonnementer. Her får go'energi 5 ud af 5 stjerner på parametre som "fyldestgørende elregning", "viser tillæg i markedsføring" og "varsler aftaleændringer". Læs mere her.
I national forbrugertest er go'energi blevet vurderet til en placering i toppen. Parametre som abonnementspris, tillæg til spotpris og kundeservice er med til at afgøre placeringen af elselskabet i testen.
På Trustpilot kan kunder anmelde os. Vi er glade for alle bedømmelser - både dem med få og dem med mange stjerner. Vi tager dem alle meget seriøst, fordi vi ved, at vi kan lære af det hele. Se vores rating her.
Hos go'energi mener vi, at det er yderst vigtigt at være transparente, tilgængelige og ordentlige. Derfor:
Hos go’energi sidder vi klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål.
Kontakt vores kundeservice på 87 11 34 00 eller skriv en mail til post@go-energi.dk.
Vil du tale med os ansigt til ansigt, kan du også besøge os på et af vores tre kontorer.