Tjekker regning

Ny selvbetjening - hvad kan jeg se?

Onsdag den 4. oktober kan du logge ind på den nye selvbetjening på go'energis hjemmeside.

Udgivet torsdag den 28. september 2023

Den nye selvbetjening vil løbende få overflyttet data fra den gamle selvbetjening. Derfor vil alle oplysninger desværre ikke være på den nye selvbetjening fra start.

 

Se en oversigt over forløbet herunder:

Status:

Vi mangler desværre stadig data for oktober 2023. Det bliver opdateret hurtigst muligt.

  • Den 4. oktober vil elforbruget for 2023 være tilgængeligt.
  • Fra den 11. oktober vil elforbruget for 2022 og 2021 være tilgængelige.
  • Fra den 19. oktober vil regninger udsendt efter den 1. oktober 2023 være tilgængelige.

 

Regninger fra før den 1. oktober 2023

Regninger, der er udsendt før 1. oktober 2023, vil desværre ikke kunne findes i den nye selvbetjening, men du kan få dem tilsendt, hvis du henvender dig til kundeservice.

 

Sådan logger du ind

Du logger ind på selvbetjeningen med MitID. Første gang, du logger ind, skal du derudover bruge dit nye kundenummer og en aktiveringskode, der er sendt til dig pr. mail, eBoks eller brev.

Har du ikke MitID, kan du desværre ikke benytte vores selvbetjening. Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp.

Se en guide her.

 

NYT! Betaling via selvbetjeningen

Det vil fremadrettet være muligt at betale din elregning via MobilePay, kreditkort, kontooverførsel og oprette en PBS-aftale.