Falske SMS'er

En del af vores kunder har modtaget falske SMS'er, hvor det fremgår at der er en skyldig saldo. go'energi er ikke afsender af disse SMS'er. Vi anbefaler, at I sletter SMS'en.

Hvilket elselskab har du?
Find ud af det her

Kan du ikke finde din elregning - og ved du derfor ikke, hvilket elselskab du har?

Det kan du finde ud af med et par klik.

Læs mere herunder:

 

Medarbejder i kundeservice

1. Gå til www.eloverblik.dk

Du skal ind på Energinets side: www.eloverblik.dk. Tryk på knappen "Privat" til venstre.

2. Log ind med MitID

Log ind på hjemmesiden med MitID.

3. Tilføj målepunkt

Når du er logget ind, søges der efter målepunkter, der er tilknyttet dine MitID-oplysninger. Finder Eloverblik-hjemmesiden et målepunkt, vil det vises på skærmen og du kan tilføje målepunktet. Når det er tilføjet, vil dit elselskab stå under kolonnen "Elleverandør".

4. Ingen oplysninger på dit CPR?

Kommer der ikke noget frem, kan det være, dit CPR-nummer ikke er oplyst til dit elselskab – eller kundeforholdet står i din partners/ægtefælles/sambos navn. Prøv i så fald at logge ind med vedkommendes MitID. Virker dette ikke, er du velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig videre.

Vil du skifte elselskab?

Du har frit valgt af elselskab i Danmark. Ønsker du at skifte til go'energi, er det let og helt gratis at skifte til go'energi.

Ring til os på 87 11 34 00 eller følg guiden herunder:

Oversigt over forbrug af el

1. Vælg elprodukt

Først skal du vælge, hvilket elprodukt du ønsker. Du kan vælge kvartalsafregning eller at betale for dit faktiske forbrug hver måned.

2. Udfyld bestillingsformularen

Angiv dine oplysninger på bestillingsformularen. Ønsker du PBS-aftale, kan du også registrere det i formularen.

3. Du får en kvitteringsmail og kontrakt

Efter at du har tilmeldt dig, får du en kvittering på mail, så du ved, at din bestilling er modtaget. Vi behandler herefter din bestilling og sender naturligvis en kontrakt, som du kan læse igennem i ro og mag.

4. Du får strøm med go'energi

Fra den valgte dato er det fremover go'energi, der leverer strøm til dig.

Har du spørgsmål til dit elprodukt, din elregning eller noget tredje, er vi altid klar til at hjælpe dig på 87 11 34 00 og på et af vores kontorer.

Hos go’energi har vi kun variabel pris

Vi tilbyder dig som kunde variabel pris. Det gør vi, fordi vi mener, at du i det lange løb får en bedre pris på din el.

Variabel pris, som vi også kalder flexafregning, betyder, at du ikke betaler en fast pris pr. kWh, men at du betaler den pris, strømmen koster, når netop du bruger den. Derfor skal vi heller ikke have dækket en risikopræmie ind.

Kort og godt får du altså strømmen til den pris, den koster. Så enkelt er det.

Hvad er spotpris?

Spotprisen er den pris, strømmen bliver fastsat til på den nordiske elbørs, der hedder Nord Pool.

Elprisen fastsættes efter udbud og efterspørgsel og varierer fra time til time.

Som kunde hos go’energi betaler du ikke en risikopræmie, men blot for den reelle spotpris + et tillæg pr. kWh strøm, du bruger. Dertil kommer tariffer, afgifter og moms.

Da spotprisen varierer – og nogle gange meget – kan det godt betale sig, at dit forbrug ligger der, hvor det er billigst. Det kan det, fordi du bliver flexafregnet hos go’energi.

Kundeservicemedarbejder

Har du brug for hjælp?

Hos go’energi sidder vi klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål.

Kontakt vores kundeservice på 87 11 34 00 eller skriv en mail til post@go-energi.dk.

Vil du tale med os ansigt til ansigt, kan du også besøge os på et af vores tre kontorer.