Falske SMS'er
En del af vores kunder har modtaget falske SMS'er, hvor det fremgår at der er en skyldig saldo. go'energi er ikke afsender af disse SMS'er. Vi anbefaler, at I sletter SMS'en.
Har du ikke fået varmechecken udbetalt automatisk? Hvis ikke, kan det godt være, du alligevel kan få de 6.000 kr. i bidrag til din varmeregning.
Udgivet fredag den 12. august 2022
Hos go'energi får vi i disse dage opkald omkring varmechecken. Som elselskab har go'energi ikke noget med varmechecken at gøre, men vi vil gerne hjælpe dig som kunde med det, vi kan.
Hvis du ikke har fået udbetalt varmechecken automatisk, skal du blandt andet undersøge, om dit forbrug har været højt nok. Kravet er, at du i december 2021 skal have haft et elforbrug, der oversteg 1.500 kWh.
For at finde ud af, hvad dit elforbrug var i december 2021, kan du logge ind via selvbetjeningen. Tryk på "Dit forbrug", hvor du kan se en søjle pr. år. Tryk først på 2021 og herefter på december. Her kan du se dit forbrug for december 2021. Du finder dit kundenummer og din kode til selvbetjeningen på første side på din seneste regning.
Har du spørgsmål til dit elforbrug, er du velkommen til at kontakte os.
Det er Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet, der står for varmechecken. Find hjemmeside og kontaktoplysninger her.