Din søgning gav 153 resultater.
Hvordan laver jeg en elaftale med go'energi? Hvis du ønsker go'energi som din elleverandør, er du velkommen til at kontakte vores kundeservic... Kan jeg ændre faktureringsadresse? Ja... Hvordan gør jeg? Hvis du ønsker, at din regning bliver betalt via Betalingsservice, kan du kontakte vores kundeservice
Skal jeg lave en slutaflæsning? Da alle målere er fjernaflæste, modtager vi automatisk målerstanden på fraflytningsti... Hvordan undgår jeg dobbeltmelding af flytning? Vær opmærksom på, at der kan ske en dobbeltmelding af flytning i både lejeboliger og andelsboliger, hvor der er tilknyttet en vicevært
Hvad betyder flexafregning Flexafregning betyder, at du som kunde betaler, hvad strømmen koster, når netop du bruger den... Har du solceller? Hvis du har solceller og bliver afregnet efter afregningsgruppe 6 (nettoafregning), bliver den overproduktion, du sender ud på elnettet, også flexafregnet... Hvord
Hvordan melder jeg flytning? Du kan melde flytning ved at udfylde formularen, du finder via dette link ... Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg fraflytter? Det er vigtigt, at du ... Jeg skal flytte. Hvordan skal jeg forholde mig? Som elkunde hos go'energi skal du selv til- og framelde dig ved flytning
Det kan det, fordi du bliver flexafregnet hos go’energi... Hvilken kontrakt skal jeg vælge? Hos go’energi tilbyder vi k... Er jeg bundet af min elaftale? Nej... Hvordan kan jeg klage, hvis jeg ikke er tilfreds? Hvis du ikke er tilfreds med at være kunde hos go’energi, er du fri til at vælge et andet selskab
Det kan det, fordi du bliver flexafregnet hos go’energi... Hvilken kontrakt skal jeg vælge? Hos go’energi tilbyder vi k... Er jeg bundet af min elaftale? Nej... Hvordan kan jeg klage, hvis jeg ikke er tilfreds? Hvis du ikke er tilfreds med at være kunde hos go’energi, er du fri til at vælge et andet selskab
Det kan det, fordi du bliver flexafregnet hos go’energi... Hvilken kontrakt skal jeg vælge? Hos go’energi tilbyder vi k... Er jeg bundet af min elaftale? Nej... Hvordan kan jeg klage, hvis jeg ikke er tilfreds? Hvis du ikke er tilfreds med at være kunde hos go’energi, er du fri til at vælge et andet selskab
Du kan fx blive klogere på hvordan din elpris bliver fastsat, hvordan opgørelsen af din regning er opbygget, og hvordan du følger dit daglige forbrug ... Kan jeg følge mit strømforbrug? Ja, det kan du... Jeg forstår ikke opgørelsen af min regning... Jeg ... Bliver prisen pr.../år, får jeg så en regning på 9000 kr
Vi vægter gennemsigtighed højt, og derfor viser vi også dig som kunde sort på hvidt, hvad det koster at være kunde hos os... Hos go’energi har vi kun variabel pris Vi tilbyder dig som kunde variabel pris... Det kan det, fordi du bliver flexafregnet hos go’energi. Hvilket elprodukt skal jeg vælge? Der er f
Har du været kunde i 6 måneder, kan du frit skifte else... Betingelser Når du bliver kunde, er der altid nogle betingelser for aftaleindgåelsen... Gebyrer Som kunde hos go'energi er der ingen skjulte gebyrer. Vi bliver dog nødt til at sende gebyrer ud, når regningen ikke bliver betalt eller du ender i RKI
Har du været kunde i 6 måneder, kan du frit skifte else... Betingelser Når du bliver kunde, er der altid nogle betingelser for aftaleindgåelsen... Gebyrer Som kunde hos go'energi er der ingen skjulte gebyrer. Vi bliver dog nødt til at sende gebyrer ud, når regningen ikke bliver betalt eller du ender i RKI
Har du været kunde i 6 måneder, kan du frit skifte else... Betingelser Når du bliver kunde, er der altid nogle betingelser for aftaleindgåelsen... Gebyrer Som kunde hos go'energi er der ingen skjulte gebyrer. Vi bliver dog nødt til at sende gebyrer ud, når regningen ikke bliver betalt eller du ender i RKI
Har du været kunde i 6 måneder, kan du frit skifte else... Betingelser Når du bliver kunde, er der altid nogle betingelser for aftaleindgåelsen... Gebyrer Som kunde hos go'energi er der ingen skjulte gebyrer. Vi bliver dog nødt til at sende gebyrer ud, når regningen ikke bliver betalt eller du ender i RKI
Her er et eksempel på, hvordan din udbetaling pr... Hvordan bliver jeg afregnet for min overskudsstrøm? Du bliver afregnet baseret på den aktuelle spotpris på elbørsen, fratrukket tariffer fra Energinet, dit netselskab og go'energis handelsomkostning... Med en produktionsaftale fra go'energi bliver denne
Hvordan skal jeg forholde mig til elvarme og reduceret elafgift? For at kunne få gavn af elvarme og reduceret elafgift skal man sikre, at alle registreringer er korrekte og opdaterede... Med elvarme og reduceret elafgift bliver det muligt at nedbringe varmeudgifterne i boliger med højt elforbrug
Hvilke fordele får jeg med go’bil support? Når du køber en ladeboks fra go’energi, kan du tilkøbe serviceabonnementet go’bil support... Du behøver derfor ikke at bekymre dig for, hvordan det bliver ordnet – vi er nemlig kun et telefonopkald væk
Har du været kunde i 6 måneder, kan du frit skifte else... Betingelser Når du bliver kunde, er der altid nogle betingelser for aftaleindgåelsen... Gebyrer Som kunde hos go'energi er der ingen skjulte gebyrer. Vi bliver dog nødt til at sende gebyrer ud, når regningen ikke bliver betalt eller du ender i RKI
Har du været kunde i 6 måneder, kan du frit skifte else... Betingelser Når du bliver kunde, er der altid nogle betingelser for aftaleindgåelsen... Gebyrer Som kunde hos go'energi er der ingen skjulte gebyrer. Vi bliver dog nødt til at sende gebyrer ud, når regningen ikke bliver betalt eller du ender i RKI
Har du været kunde i 6 måneder, kan du frit skifte else... Betingelser Når du bliver kunde, er der altid nogle betingelser for aftaleindgåelsen... Gebyrer Som kunde hos go'energi er der ingen skjulte gebyrer. Vi bliver dog nødt til at sende gebyrer ud, når regningen ikke bliver betalt eller du ender i RKI
87 11 34 00 Nyheder Kontakt os Mangler priserne på prisgrafen på din mobil eller tablet? Så bliver du desværre ... Vi går op i kundeservice Hos go’energi er vores vigtigste opgave at give dig som kunde en god kundeservice... Og hos os er du garanteret at være kunde hos et ordentligt og troværdigt selskab