Kundeservice 2023

go’energi får andenplads i landsdækkende branchestudie

For første gang deltager go’energi i EPSI Rating Danmarks branchestudie, der måler kundernes tilfredshed med de danske elselskaber. go'energi ryger direkte ind på en andenplads.

Udgivet mandag den 20. november 2023

Branchestudiet, inden for kundetilfredshed på energiområdet, er i dag blevet offentliggjort. Og her får go’energi en topplacering.

go’energi ryger nemlig direkte ind på en flot andenplads, der kun overgås af OK med 0,2 indekspoint.

I branchestudiet konkluderer EPSI Rating Danmark, at go’energis kunder oplever selskabet som kompetent og imødekommende. Sofie Breum, Country Manager hos EPSI Rating Danmark, sætter følgende ord på studiets resultater i deres pressemeddelelse:

”go’energi ryger direkte ind på en andenplads med flotte, høje niveauer på særligt kunder med 10+ års anciennitet som kunde. go’energi har færrest kunder, der har benyttet hjemmesiden, men opleves til gengæld som meget kompetente og imødekommende i kontakten med kunderne”.

Vi er utroligt stolte af den flotte placering. Og arbejdet med at give alle vores kunder en god service fortsætter.

Se EPSI's minirapport omkring branchestudiet her.