Det er desværre ikke muligt at logge ind på Selvbetjening i øjeblikket. Vi arbejder på at løse problemet.

Login Via Selvbetjening

Sådan logger du ind på selvbetjening

Der er nu to muligheder for at logge ind via selvbetjeningen på vores hjemmeside. Du kan nu logge ind med MitID eller NemId, men fortsat også logge ind med dit kundenummer og internetkode.

Udgivet fredag den 9. september 2022

Allerførst skal du trykke på den lyseblå knap, hvor der står "Selvbetjening", som du finder til højre i toppen af hjemmesiden. Når du trykker på denne, får du et skærmbillede, som er magen til det, du kan se øverst i denne nyhed.

Herefter skal du logge på via en af nedenstående metoder:

 

Sådan logger du ind med MitID eller NemId:

Vil du logge ind med MitID, trykker du på den lyseblå knap, hvor der står "Log på med MitID". Herefter følger du vejledningen til log-in.

Første gang, du logger ind med MitID, skal du bruge dit kundenummer og din internetkode. Du finder oplysningerne på din seneste elregning eller Betalingsserviceoversigt. Hvis vi ikke har dit CPR-nummer, vil du blive mødt af et rødt vindue, hvor der står: "Du kan ikke logge ind via MitID, hvis vi ikke har dit CPR-nummer. Tryk på Fortryd, vælg LOGIN-fanen, log ind med dit kundenummer og din internetkode og opdatér dine oplysninger, eller kontakt os på 87 11 34 00".

Vil du logge ind med NemID, skal du trykke på "Log på med NemId", du finder under den lyseblå knap, og følge vejledningen.

 

Sådan logger du ind med kundenummer og internetkode:

Ønsker du fortsat blot at logge ind med kundenummer og internetkode, skal du trykke på "LOGIN", der står til højre for "MITID" øverst til venstre på vinduet, der kommer op, når du trykker på selvbetjeningsknappen på vores hjemmeside.

Du finder dit kundenummer og din internetkode på din seneste regning eller Betalingsserviceoversigt.

 

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på 87 11 34 00 eller post@go-energi.dk.